Waluty

Wersje językowe

Wydawcy

Cenniki do pobrania

Statystyki

Produktów:
156
Kategorii:
12
Nowości:
14
Promocje:
2

Pomoc

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?

Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy paragon a na żądanie fakturę VAT. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy wówczas podać nazwę firmy i wpisać numer NIP, a przynajmniej zaznaczyć kwadracik "Proszę o wystawienie faktury VAT".

Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?
 
 
Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności - podstawa późniejszej reklamacji.

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie uaktualniane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne.

Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.

Informacje o numerze konta wysyłane są w chwili, gdy zamówiony towar jest dostępny do wysyłki. Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto.

Czy mogę zapłacić kartą kredytową lub przez Internet?

Jest to najtańszy i najszybszy sposób zakupu. Na etapie składania zamówienia należy zaznaczyć "płatność elektroniczna" lub "PayPal".
Bezpieczeństwo

Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.
Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.

Paczki wysyłamy, jak tylko należność za zamówienie jest zaksięgowana na naszym koncie lub przesyłką pobraniową.
Sklep jest w trybie podglądu
Click Shop | Hosting home.pl